ביקורות

מה הלקוחות שלנו אומרים?

D.R.

ד"ר פרידמן היה הדרמטולוג היחיד שהיה מסוגל לטפל בבתי הצעירה שסבלה ממקרה חמור של צמיחת שיער מופרזת. הוא הבין ללבה והיה אכפתי מאוד. התוצאות מדהימות ושיניתי לבתי את החיים. תודה לך ד"ר פרידמן!

D.Y.

במהלך הייעוץ ד"ר פרידמן היה סבלני מאוד ובאמת הקשיב למה שהטריד אותי בפנים שלי. נתתי אמון מלא בד"ר פרידמן בנוגע לסוג הטיפול שהוא המליץ כדי שאוכל להיראות במיטבי. החברים שלי אומרים שאני נראית נפלא אבל לא יודעים מה עשיתי!

L.K.

חשבתי לעבור טיפול בוטוקס ומילוי עור, אבל היססתי כי רציתי להיראות כמו עצמי רק צעירה יותר. העבודה של ד"ר פרידמן היתה מעודנת והתלהבתי לגמרי מכך שהתוצאות נראות טבעיות!

L.G.

רבים מחבריי המליצו לי מאוד לעבור טיפול בבוטוקס ומילוי עור אצל ד"ר פרידמן. במהלך הטיפול, ד"ר פרידמן הסביר לי כל דבר שהוא עושה והמגע שלו היה עדין. התוצאות נראות מאוד טבעיות ואני אוהבת איך שאני נראית!

O.R.

אני ממליצה מאוד על ד"ר פרידמן שטיפול בצלקות אקנה חמורות בפנים שלי. פניתי למספר דרמטולוגים והתרשמתי מאוד מהגישה הייחודית של ד"ר פרידמן לצלקות אקנה. הטיפולים שד"ר פרידמן ביצע החזירו לי את הביטחון העצמי!

F.M.

עברתי טיפול בוטוקס בבית השחי אצל ד"ר דוד פרידמן. הוא השתמש במחטים הקטנות ביותר שלא הכאיבו והידיים שלו היו מאוד עדינות. במפגש הראשון קיבלתי ייעוץ יסודי והרגשתי בטוחה שהוא הרופא הכי טוב שיכולתי למצוא. הוא הקשיב לדאגות שלי והשרה עליי רוגע. עברו כמה חודשים מאז טיפול הבוטוקס ואני עדיין מרוצה מאוד מהתוצאות!

לקביעת ייעוץ השאירו פרטים

Book An Appointment​