רפואת עור

ד”ר פרידמן מעניק ייעוץ וטיפול בהתאמה אישית בתחום רפואת העור הקלינית למטופלים בכל הגילאים, ומטפל במגוון רחב של בעיות עור, ציפורניים ושיער. 

בנוסף להתייעצויות קליניות בתחום הדרמטולוגיה, מעניק ד”ר פרידמן טיפולים המסייעים לבריאות העור, הפנים והגוף. המטרה היא להגיע לתוצאה מקסימלית עם פולשנות מינימלית.

בין הטיפולים הניתנים במרפאה ברפואת העור הם: טיפול בויטיליגו, הסרת כתמי פיגמנטציה, הסרת כתמי יין פורט, טיפול בפסוריאזיס, טיפול להסרת שומות וטיפול בהסרת צלקות.

גישתו הטיפולית של ד”ר פרידמן לבריאות העור משלבת בין פרוצדורות דרמטולוגיות עם לייזר ומכשירים מבוססי אור לבין משחות רפואיות, וכל תוכנית טיפולים מותאמת באופן אישי למטופלים, רצונותיהם והאפשרויות הטכנולוגיות שלרשותנו.

בהקת-ויטיליגו

ויטיליגו (בהקת)

מהי בהקת? בהקת היא הפרעת פיגמנטציה שהורסת תאים האחראיים לייצור פיגמנט. הדבר מוביל לכתמים לבנים של עור שמופיעים באזורים שונים

למידע נוסף »

פסוריאזיס

מה זה פסוריאזיס? פסוריאזיס הוא בעיה כרונית בעור שיוצרת כתמים אדומים של עור המכוסים בקשקשים עבים וכסופים. קיימים תתי סוגים

למידע נוסף »

מלזמה

  מה זה מלזמה? מלזמה היא לקות צבע בעור בגוון כהה או שזוף שלרוב מופיעה על הפנים. הגורמים למלזמה הם

למידע נוסף »

טיפול בהזעת יתר

מהי הזעת יתר?  הזעת יתר מתוארת כמצב רפואי הנקרא היפרהידרוזיס. אנשים רבים סובלים מהזעת יתר שניתן למנוע בעזרת טיפולים זמינים..

למידע נוסף »

לקביעת ייעוץ השאירו פרטים

Book An Appointment​